مصاف پویندگان فجر با تیم صدرجدولی حفاری اهواز

نماینده فارس با چهار بازیکن مصدوم در لیگ برتر فوتسال بانوان رودرروی تیم حفاری اهواز قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته سوم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه ۱۰ بهمن ماه به میزبانی سالن ربانی شیراز تیم‌های پویندگان فجر شیراز و شرکت ملی حفاری اهواز مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

دیدار این دو تیم در حالی است که تا پایان هفته دوم، حفاری اهواز با ۲ پیروزی و ۶ امتیاز صدرنشین گروه نخست است و پویندگان فجر با یک تساوی، یک شکست و یک امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

الهه کریمی بازیکن با تجربه پویندگان فجر در خصوص آخرین شرایط آمادگی تیم گفت: تیم شرایط خوبی ندارد و چهار بلزیکن غیربومی پویندگان مصدوم هستند که از روز یکشنبه تا به امروز هیچ گونه تمرینی نداشتند و ما در حال حاضر با چهار بازیکن و یک دروازه بان تمرین می‌کنیم.

او، بیان کرد: شرایط تیم از لحاظ مالی هم  مناسب نیست زیرا  قرار بود اسپانسر تیم مبلغی به بازیکنان تزریق کند تا با انگیزه بیشتر کار کنند که  اعلام شد هیچ گونه واریزی تا اخر بهمن ماه در کار نخواهد بود، ولی با همه این مشکلات اصلا ناامید نیستیم و و همه بازیکنان همدل شدند تا برای برد به مصاف حفاری اهواز میدان برویم.

کریمی، تصریح کرد: با قول فیزیوتراپیست تیم قرار است بازیکنان مصدوم به بازی روز جمعه برسند تا سرمربی تیم برای استفاده از بازیکنان با مشکل مواجه نشود.

تیم پویندگان فجر شیراز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان موفق شد میزبان خود شهروند ساری را با تساوی پرگل ۵-۵ متوقف کرد و حفاری اهواز هم با یک گل سایپا تهران را شکست داد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.