پاکسازی پارک‌های بهبهان از وجود معتادان متجاهر

فرمانده انتظامی بهبهان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر و دستگیری یک نفر خرده فروش موادمخدر و معرفی ۱۱ معتادمتجاهر به کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۳ باب منزل مسکونی متعلق به فروشندگان موادمخدر را مورد بازرسی قرار داده و پارک‌های شهر بهبهان را نیز از لوث وجود معتادان و فروشندگان موادمخدر پاکسازی کردند.

او بیان داشت: در این طرح تعداد ۱۱ نفر معتاد متجاهر از سطح پارک‌ها جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند و یک نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تعدادی بسته‌های کوچک موادمخدر آماده فروش به میزان ۸ گرم و نیم هروئین، مقادیری موادمخدر سنتی و صنعتی کشف شد، بیان کرد: طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده با هدف ارتقای امنیت اجتماعی بطور مداوم از سوی ماموران این فرماندهی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.