مشکلات شهرک صنفی_صنعتی شیخ آباد پس از ده سال حل شد/اشتغال برای ۷ هزار نفر البرزی

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با حل مشکلات ۱۰ ساله شهرک صنفی_صنعتی شیخ آباد، برای ۷ هزار نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به تعداد زیاد طرفین پرونده شهرک صنفی- صنعتی شیخ آباد که منجر به وقفه در فعالیت این مجموعه شده بود گفت: یکی از تاکیدات رئیس قوه قضاییه رسیدگی سریع به  همه ی پرونده‌ها است که استان البرز به دلیل فعالیت واحد‌های مختلف تولیدی و تشکیل تعاونی‌های مسکن مبتلابه است.

رئیس کل دادگستری البرز افزود: این شهرک در سال ۱۳۸۰ شروع به احداث شده است، ولی در سال ۱۳۹۰ با وجود توافق قبلی طرفین، سند به نام یک فرد صادر شد و با طرح پرونده‌های متعدد از سوی شخص مذکور و اعضاء تعاونی‌ها مشکلاتی برای تکمیل و بهره برداری حدود ۲ هزار واحد صنفی و تولیدی ایجاد شد.

فاضلی هریکندی گفت: پس از کسب اطلاع از مشکلات ایجاد شده برای فعالیت این مجموعه به موضوع ورود کرده و با پیگیری ویژه در نهایت در اوایل سال جاری حکم بدوی و در روز‌های گذشته حکم دادگاه تجدیدنظر این پرونده صادر و بر مبنای آن با رای به ابطال سند رسمی فعلی، حفظ حقوق همه سهامداران ممکن شد.

او افزود: با ادامه فعالیت این مجموعه و تکمیل حدود دوهزار واحد‌های تولیدی در ماه‌های آینده شاهد اشتغال مستقیم بیش از هفت هزار نفر در این مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام/ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.