نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یزد؛

نخبگان متعهد به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند

قاضی زاده هاشمی گفت: باید نخبگان متعهدی که در نقاط دور افتاده مشغول خدمت به مردم هستند، به عنوان الگو معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ما مردمان سختکوش و با استعدادی داریم، گفت:، اما این ویژگی باید تقویت شود تا مسیر خود را پیدا کند.

او با بیان اینکه نخبگان متعهد ما باید الگوی جامعه باشند، افزود: بسیاری از نخبگان متعهدانه در نقاط دور افتاده مشغول خدمت به مردم هستند که این افراد باید به مردم معرفی شوند.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: این افراد به دلیل تعهدی که به مردم خود دادند، به جای اینکه از سوی خارجی‌ها دزدیده شوند، تخصص و تعهد خود را در مسیر آبادانی کشورشان به کار گرفته اند و نظیر این افراد امروز در دانشگاه‌های ما کم نیستند، اما باید شناسایی شوند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان یزد، از نماینده یزد و اشکذر به عنوان فردی تاثیرگذار در مجلس یاد کرد و گفت: امیدواریم مجلسی‌ها بتوانند در مسیر رفع مشکلات کشور گام‌های اساسی بردارند.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نیز در این نشست به بیان برنامه سفر نایب رئیس مجلس به یزد پرداخت و از تشکیل جلساتی با نمایندگان صنایع استان و غیره خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار