اطلاعات سخت افزاری دو گوشی X7 و X7Pro منتشر شد

شرکت ریلمی اطلاعات کامل دو گوشی X7 و X7Pro را منتشر و اعلام کرد این دو گوشی در ۴ فوریه معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های  X7 Pro و Realme X7 که در شهریورماه معرفی شده بودند در ۴ فوریه در هند رونمایی می‌شوند و مراسم رونمایی به صورت مجازی در کانال رسمی Realme در YouTube و سایر حساب‌های وابسته به این شرکت پخش خواهد شد.

در یکی از این دستگاه‌ها پردازنده MediaTek Dimensity 800U که روی آن نوشته MT6853V با هک شده است، به چشم می‌خورد. هنوز مشخص نیست این تراشه برای کدام یک از این دو مدل گوشی هوشمند استفاده شده، اما به احتمال زیاد X7 مانند نمونه چینی خود با Dimensity 800U عرضه خواهد شد و آن را به اولین گوشی هوشمند مجهز به Dimensity 800U هندی تبدیل خواهد کرد.

ریلمی

شرکت ریلمی

با این حال، تصویری از X7 که توسط مدیر عامل Realme India Madhav Sheth توییت شده ، حاکی از آن است که X7 هندی می‌تواند با مارک تجاری جدید V 15، 5G وارد بازار شود و  مجهز به Dimensity 800 U باشد که اوایل ماه جاری در چین معرفی شده بود.

اطلاعات سخت افزاری گوشی Realme X7 

اگر چنین چیزی درست باشد، انتظار می‌رود که نسخه Realme X7 هندی با صفحه نمایشگر 6.4"FullHD + Super AMOLED با اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه، دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۱۰ میلی آمپری با شارژ ۵۰ وات ارائه شود. از طرف دیگر، X7 چینی از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری با شارژ ۶۵ وات برخوردار است.

در مورد X7 Pro نیز با فرض اینکه تغییری در آن ایجاد نشود، دارای نمایشگر Dimensity 1000+، صفحه نمایش 6.55"FullHD + 120Hz Super AMOLED، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی X7 Pro همچنین دارای یک خواننده اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است. نوع چینی آن از شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند در حالی که مدل تایوانی ۵۰ وات است. باید دید که X7 Pro هندی با چه سرعتی شارژ می شود.

.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.