کارفرمایان، اعتراض‌های بیمه‌ای خود را به صورت غیرحضوری تکمیل کنند

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز فرآیند ثبت اعتراض‌های کارفرمایان به بدهی‌های بیمه‌ای و تعیین اعلام رسیدگی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،بااشاره به این که امکان ثبت اعتراض‌های کارفرمایی به بدهی‌های بیمه‌ای از طریق سامانه خدمات غیرحضوری فراهم شده است گفت: طرح تحول دیجیتالی سازمان با توسعه خدمات اینترنتی به صورت غیرحضوری بستری است که به جامعه هدف امکان دریافت خدمات و تعهدات بدون مراجعه به شعب را می‌دهد.  

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: کارفرمایان در این خصوص می‌توانند با ثبت نام در سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir  اعتراض خود را به صورت غیرحضوری ثبت و زمان رسیدگی به آن را دریافت کنند.  

قورچیان گفت:  متقاضیان با مراجعه به منوی بخش کارفرمایان و با انتخاب قسمت مدیریت بدهی، بخش بدهی قابل اعتراض را گزینش کرده و با طی کردن عملیات مربوطه شرح مختصری از دلیل اعتراض را درج و تصاویر مدارک را بارگذاری کرده و اعتراض خود را تایید و ثبت نهایی ‌کنند.  

او افزود: ساخت امکان صدور مفاصاحساب و ابلاغ‌های الکترونیکی و مشاهده گردش حساب از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برای خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه است.   

انتهای پیام/ ر. ن

بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
مطالب پیشنهادی وب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
نام:
ایمیل:
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
* نظر:
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
آخرین اخبار
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
بانک پارسیان
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر