قمی: جودوکار مبتلا به کرونا از مسابقات سوپر لیگ کنار گذاشته می‌شود/ تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری لیگ در نظر داریم

رئیس سازمان لیگ جودو درباره برگزاری سوپر لیگ این رشته ورزشی در اسفند ماه توضیحاتی را بیان کرد.

سعيد قمی رئيس سازمان ليگ جودو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات سوپر ليگ جودو در اسفند ماه بیان کرد:  قرار است مسابقات سوپر لیگ جودو به صورت متمرکز در تهران برگزار شود. متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال شاهد برگزاری لیگ امید  نیستیم، اما طی صحبت با میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، این رقابت‌ها به صورت منطقه‌ای و پراکنده برگزار می‌شود.

قمی درباره تمهیدات سازمان لیگ جودو برای برگزاری این رقابت‌ها عنوان کرد: این مسابقات با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی  برگزار می‌شود و همه افراد حاضر در مسابقات باید قرنطینه شوند. ماساژور‌ها و مربیان بدنساز هم نمی‌توانند در مسابقات حضور پیدا کند و فقط کادر فنی  تیم‌ها شرایط حضور در رقابت‌های سوپر لیگ را دارند که تعداد آنها به ۱۲ نفر می رسد.

او افزود: مسابقات در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود. هر ورزشکاری که به ویروس کرونا مبتلا شود از مسابقات کنار گذاشته می‌شود و اینگونه نیست که تیم‌ها از مسابقات به واسطه کرونایی شدن بازیکنان خود کنار بروند. به تیم‌ها اعلام کرده ایم در شهر‌های خودشان بازیکنان را در شرایط قرنطینه نگه دارند. یکی از رایزنی‌های ما با رئیس فدراسیون بر سر ورودی تیم‌ها بود که با توجه به شرایط ویروس کرونا در نظر گرفتیم مبلغ ورودی را کاهش دهیم.

رئیس سازمان لیگ جودو درباره تیم‌های حاضر در مسابقات سوپر لیگ اظهار کرد: تا الان چند تیم برای حضو در مسابقات سوپرلیگ به صورت شفاهی ابراز آمادگی کرده اند و به صورت کتبی هم تا هفته آینده تیم‌ها شانس دارند تا ثبت نام خود را نهایی کنند. تیم‌های هیئت  جودو شهرری، کرج، نوشهر مازندران، چناران، کفش ملی تهران، شهید شیخ الاسلامی چالوس،  هیئت جودوی اصفهان،  همدان و  پاس خراسان رضوی فعلا ثبت نام خود را قطعی کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار