رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

استان ایلام توجه ویژه ای به حوزه سلامت دارد

کریمیان گفت:استان ایلام به واسطه میزان کم برخورداری و محرومیت، نیازمند توجه ویژه در حوزه سلامت خصوصاً دندانپزشکی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه هماهنگی استقرار موسسه خیریه دندانپزشکی تبسم در استان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، مدیر عامل موسسه خیریه تخصصی دندانپزشکی تبسم امید، معاون بهداشتی، مدیران دانشگاه و رئیس و کارشناسان مرکز مشارکت‌های اجتماعی و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد؛ جلسه هماهنگی استقرار موسسه خیریه تخصصی دندانپزشکی تبسم امید در استان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه استان ایلام نیازمند توجه ویژه در حوزه سلامت خصوصاً دندانپزشکی است گفت:این وظیفه ما است که به میان مردم برویم و به مناطق محروم خدمات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان را ارائه کنیم.

او افزود:در سال‌های اخیر خدمات خیریه‌ای موسسات خیریه ملی در استان کمرنگ بود و به طور کمرنگی انجام می‌شد، اما خوشبختانه اخیراً با حضور موسسات متعدد و مختلف و خیریه‌ای ملی در استان، ارائه خدمات رایگان به مردم و جامعه هدف شتاب گرفته است.

کریمیان اظهار کرد:خوشبختانه در دانشگاه عزم و اراده مسئولان و کارکنان برای خدمت به مردم در بالاترین سطح وجود دارد و قطعاً با کمک و مساعدت موسسات خیریه‌ای، خدمات مطلوب و رضایت بخشی ارائه می‌شود.

او عنوان کرد:خوشبختانه استاندار محترم، ائمه جمعه، فرمانداران، بسیج، سپاه، موسسات خیریه و. بالاترین میزان حمایت و پشتیبانی را از دانشگاه در راه خدمت به مردم داشته‌اند که قابل تقدیر است.

کریمیان اعلام کرد:مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه اگرچه جایگاه آن از معاونت به مرکز تنزل یافت، اما ساختار آن را حفظ کردیم تا بتوانیم در این عرصه همچنان شاهد فعالیت باشیم که خوشبختانه تاکنون عملکرد درخشانی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد:زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات مربوط به حوزه دندانپزشکی در استان دارای ظرفیت‌های خوبی است و ان‌شاءالله با استقرار موسسه خیریه دندانپزشکی تبسم امید در استان، از ظرفیت دانشگاه و این موسسه برای خدمت به جامعه به خوبی بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.