هدیه ویژه معاون رئیس جمهور به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوبخت با ۱۰ خواسته اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
 
کلانتری گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این دیدار به مناسبت دهه فجر با ۱۰ خواسته اقتصادی اولویت دار استان موافقت کرد.

کلانتری در این نشست از افزایش سهم استان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور، احداث منازل روستائی، طرح‌های ملی و استانی، توجه به زیرساخت‌ها و عمران شهری و روستائی و توجه دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به توسعه استان خبر داد.

او افزایش سقف اعتبارات استان، افزایش تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تا سقف کامل بویژه تخصیص نقدی طرح‌ها از محل استانی، توازن، نفت و ارزش افزوده، موافقت استفاده از ظرفیت ماده (۵۶) قانون الحاق به منظور تسریع در عملیات اجرایی تامین آب شرب صنعت و کشاورزی دشت‌های امامزاده جعفر (ع)، خان احمد، لیشتر، باشت و دشت مور را از جمله طرح‌های خواسته شده اعلام کرد و افزود: ساماندهی رودخانه‌های باشت و دیل، نیمدور، نازمکان، آرو و سرتیپ آباد، تخصیص اعتبار پل ارتباطی پل چهارم بشار، تخصیص اعتبار لازم برای احداث پارک امید شهر یاسوج از دیگر طرح‌های خواسته شده استاندار از معلون رئیس جمهور بوده است.

کلانتری، تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت، تامین و تخصیص اعتبار تصفیه خانه اضطراری آب شرب، تامین و تخصیص اعتبار لازم برای توسعه و تجهیز فرودگاه‌های یاسوج و گچساران به منظور افزایش حجم عملیات‌های پروازی به مشهد و کیش و موافقت با افزایش احداث منازل روستائی ۹ شهرستان استان بعد از تکمیل ۳۵۰۰ واحد مصوب دهه فجر ۱۳۹۸ را ازجمله ۱۰خواسته استان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.