شرایط حاشیه‌نشینی زیبنده انقلاب نیست

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حاشیه‌نشینی را یکی از چالش‌های کشور می‌دانند گفت: کار در محلات و حاشیه شهر‌ها مهم بوده و شرایط موجود زیبنده انقلاب اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،آیت‌الله مصطفی آیت‌الله محامی در نشست قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی بنیاد خاتم الاوصیاء (عج) سیستان‌وبلوچستان که با هدف ساماندهی مساجد حاشیه شهر زاهدان تشکیل شده اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی و گسترش فعالیت‌ها به سایر مساجد و محلات از ماموریت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء (عج) است.

او  با ارزشمند دانستن خدمت در جهت رفع محرومیت‌های حاشیه شهر و اینکه گردوغبار محرومیت را از چهره شهر می‌زداید و باعث حفظ آبروی نظام اسلامی خواهد شد افزود: حضرت امام خمینی (ره) منشأ انقلاب اسلامی را مردم پابرهنه عنوان کرده‌اند که در مسیر حق از تمام هستی خود گذشته و وارد عرصه شدند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برنامه‌های طراحی شده در بنیاد خاتم الاوصیاء را ستود و ضمن تاکید بر دقت در نحوه انجام امور و تلاش برای اجرای مناسب برنامه‌ها بیان کرد: در اجرای برنامه‌ها، بازخورد‌ها گرفته و ایراد‌ها برطرف شود.

او با تاکید بر فراگیری و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بنیاد خاتم‌الاوصیاء (عج)، خواستار گسترش کار به سایر مساجد و محلات شد و گفت: شناسایی، یارگیری و کادرسازی افراد از عوامل گسترش کار هستند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی مردم با انگیزه دینی، توجه، شناخت و بصیرت و به صورت خودجوش پای کار آمدند و این عامل پیروزی انقلاب شد و در ادامه نیز برای استواری انقلاب این پایه‌ها و ارکان باید تقویت شود.

او  با اشاره به نقش اساسی مردم در انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر چه آسیب‌ها کمتر و رشد دانشی، بینشی و اقتصادی مردم بیشتر شود پایه‌های انقلاب محکم‌تر خواهد شد.

مسوول بنیاد خاتم‌الاوصیاء (عج) سیستان و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه تحول اجتماعی شهید اسداللهی، گفت: هم‌اینک عمده فعالیت‌ها در شهر زاهدان در سه محله محوری بابائیان، شریعتی شمالی و رسالت انجام و به دنبال گسترش فعالیت‌ها به سایر نقاط شهر هستیم.

حسنعلی نوری افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار ارائه خدمات معیشتی و اقتصادی از دیگر اهداف پیش روست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار