برگزاری اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در فدراسیون کشتی

مراسم اولین سالگرد تشییع و تدفین شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس که سال گذشته در محوطه باز خانه‌های کشتی به خاک سپرده شده بود، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اولین سالگرد تشییع و تدفین شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس که سال گذشته در محوطه باز خانه‌های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده به خاک سپرده شده بود با حضور اعضای فدراسیون کشتی و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد.

در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا، مداحی و نوحه سرایی یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

در پایان این مراسم نیز نفرات شرکت کننده با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن احترام به مقام شامخ شهدا، یاد و خاطره این شهید گمنام را گرامی داشتند.

مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام که در سن ۱۹ سالگی در سال ۱۳۶۵، در عملیات کربلای ۵ و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شده بود ۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با حضور جمع کثیری از مردم عزیز و شهید پرور، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش و کشتی، جمعی از مسئولان کشوری و لشگری از جمله دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان و پرسنل فدراسیون کشتی و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شده بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
روح این شهدای عزیزشاد
امنیت و برکت را مدیون این عزیزان هستیم