حل مشکل شورای شهر کرمانشاه امکان پذیر است؟

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : از نهاد‌های نظارتی درخواست داریم برای حل مشکل شورای شهر کرمانشاه به این موضوع ورود پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: جلسات شورای شهر کرمانشاه بنا به اختلافاتی که میان نهاد‌های نظارتی برای حل مشکل شورای شهر کرمانشاه ورود کننداعضا وجود دارد، تشکیل نمی‌شود و این مسئله موجب شده مصوبات کمیسیون‌های شورا روی زمین بماند.

او گفت : برای حل این مشکل اسامی غایبین را از زمان تشکیل هیات رئیسه جدید اعلام کرده ایم تا علت تخلفات رسیدگی شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: هفته آینده برای جبران این عقب ماندگی ۵ جلسه برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم تعرفه عوارض را که تا ۱۵ بهمن مهلت دارد، به تصویب برسانیم.

طیب حیدری افزود: رای همه اعضای شورای شهر چه افرادی که سابقه طولانی دارند و چه افرادی که تازه به این شورا امده اند، برابر است و اگر اختلاف سلیقه‌ای هست اعضا باید بتوانند با گفتگو اختلافات را حل کنند.

او ادامه داد: بسیار علاقه‌مند هستیم که جلسات شورا منظم برگزار شود و از نهاد‌های نظارتی می‌خواهیم که برای حل این مشکل اقدام کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه هریک از اعضای شورای شهر به نمایندگی از مردم در این شورا حضور دارند، افزود: نباید با فرصت سوزی مانع پیشرفت شهر شویم و به جای دامن زدن به اختلافات باید باید تمرکز خود را بر مطالبات مردم بگذاریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار