۴۲۰ طرح بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی به بهره برداری می‌رسد

۴۲۰ طرح بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی و شهری در مناطق سیل زده استان قزوین همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۴۲۰ طرح بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی و شهری در مناطق سیل زده استان با ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح مسکن شهری و اقشار کم درآمد استان در دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: در این ایام، ۱۶ واحد با ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال اعتبار در شهرستان آوج به بهره برداری می‌رسد.

گونجی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح هادی روستایی در استان قزوین گفت: ۹ طرح هادی روستایی با ۳۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار در ۶ شهرستان استان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، اضافه کرد: ۴۷ واحد در آبیک با ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، ۴۲ واحد در آوج با چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ۱۶۴ واحد در البرز با هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۲۶۳ واحد در بویین زهرا با ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال،۱۰۸ واحد در تاکستان با پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۴۸۳ واحد در قزوین با ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسند.

وی درباره طرح‌های قابل افتتاح تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی در ایام الله دهه فجر، گفت: در این مدت تحت نظارت و مشارکت بنیاد مسکن استان ۶۱ واحد با یک میلیارد و ۹۸ میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود که بودجه آنها، طبق تفاهم نامه منعقده بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی به صورت بلاعوض به خانواده‌های بهزیستی دومعلول و بیشتر از سال ۹۴ تاکنون پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار