جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است و جهان استکبار به دنبال مدیریت اندیشه و معماری ادراک عمومی از طریق رسانه است.

جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با رئیس مرکز بسیج رسانه ملی و شورای بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این مطلب، نقش رسانه را در مدیریت جامعه جهانی نقشی راهبردی عنوان کرد و افزود: جهان کنونی، جهان جنگ رسانه‌ای است و جهان استکبار به دنبال مدیریت اندیشه و معماری ادراک عمومی از طریق رسانه است.

او افزود: در محاسبه قدرت، نقش رسانه از فناوری نظامی هم بالاتر و اثرگذارتر است و باید بازکاوی و محاسبات نوین از جایگاه رسانه‌ای داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت ایجاد جبهه مقاومت رسانه‌ای گفت: رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز بوشهر از پیشگامان جهاد و مقاومت رسانه‌ای است و عملکرد آن در ترویج فرهنگ بسیجی و حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، عملکردی خوب، جهادی و اثرگذار بوده و هست.

رئیس مرکز بسیج رسانه هم از حمایت همه جانبه از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه و مقابله رسانه‌ای با توطئه‌های داخلی و خارجی به عنوان اهداف بسیج رسانه ملی نام برد و گفت: مرکز بسیج رسانه ملی در همه عرصه‌های فرهنگی اجتماعی و سیاسی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به دنبال ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی و بصیرت افزایی است و تاکنون آثار فاخری را تولید و از شبکه‌های سراسری و استانی پخش کرده است.

دکتر محمد مهدی رحمتی با قدردانی از همدلی و از هم افزایی موجود در صدا و سیمای مرکز بوشهر این مرکز را نماد یک مرکز بسیجی موفق در سطح رسانه ملی معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


در این دیدار، سید حسین ناظر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از تولید و پخش سالانه ۳۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی خبری و فضای مجازی در گستری استانی، ملی و فراملی، با موضوع بسیج به عنوان برنامه‌های بسیج محور این مرکز نام برد.

همچنین در مراسم جداگانه‌ای با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ودکتر رحمتی، رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، از خدمات برادر بسیجی حسین حجری قدردانی و برادر بسیجی رضا چشم به عنوان مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.