باران به خوزستان می‌آید

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: از اواسط روز پنجشنبه با تاثیر سامانه بارشی بتدریج افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی، از روز جمعه تا اواخر روز شنبه شاهد رگبار و رعد و برق، تندباد‌های لحظه ای، وزش باد شدید، بارش برف در ارتفاعات و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان خواهیم بود.

او با بیان اینکه بارش باران در دیگر مناطق استان با شدت کمتر و بصورت نقطه‌ای پیش بینی می‌شود، افزود: با توجه به شدت وزش باد طی روز‌های پنجشنبه و جمعه، برخاستن گرد و خاک موقت در مناطق مرکزی و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

سبزه زاری  اظهار داشت: همچنین از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه شمال خلیج فارس مواج و دربعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه در شبانه روزگذشته گتوند و شوش با ۲۳.۸ و ایذه با ۲.۴ درجه سا نتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند، تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۳.۶ و حداقل به ۸.۶ درجه سانتی گراد رسیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار