نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها در اردبیل افزایش می‌یابد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و جلوگیری از قاچاق آرد، کم فروشی و گرانفروشی و کیفیت نان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه آرد و نان استان گفت: طرح تشدید نظارت بر وضعیت نحوه تولید آرد توسط کارخانجات آردسازی و نانوایی‌ها در راستای افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و جلوگیری از قاچاق آرد، کم فروشی و گرانفروشی و کیفیت نان همجنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم گفت: واحد‌های نانوایی در سطح استان موظفند بدون هیچ محدودیت ساعات پخت نان را رعایت کنند و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند لذا با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی باید نان پخت شود در غیر این صورت با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با بررسی و نظارت‌های مداوم برکارخانجات تولید آرد و نانوایی‌ها که عملکرد مناسب دارند تشویق می‌شوند و چنانچه غیر از این باشد قطعا برخورد لازم صورت می‌گیرد و چنانچه کارخانجات آرد سازی در هر مرحله از تولید و توزیع آرد مرتکب تخلف شوند، سهمیه آن‌ها به مدت سه ماه قطع خواهد شد چرا که ساماندهی، تامین و توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان از اولویت‌های مهم سازمان صمت استان در جهت رضایتمندی شهروندان می‌باشد.

صادقی اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از واحد‌های صنفی و یا نانوایان با سامانه ارتباطی ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.