عابدینی: در المپیک توکیو سرباز ایران خواهم بود

ملی پوش شمشیربازی کشورمان در رابطه با شروع رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی توضیحاتی داد.

مجتبی عابدینی ملی پوش سابر شمشیربازی کشورمان و بازیکن تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شروع لیگ برتر شمشیر بازی بیان کرد: بعد از ۱۱ ماه دوری از میادین مسابقات، اولین دوره مسابقات در باشگاه‌های شمشیر بازی شروع شد. این دوره از مسابقات خیلی جذاب و خوب بود. تیم‌های قدرتمندی در لیگ امسال حضور دارند و همین موضوع که می‌بینیم جوانان و نوجوانان رده امید، شمشیر می‌زنند باعث خوشحالی برای ما است. امیدوار هستیم این نوجوانان روزی با لباس تیم ملی برای کشورمان در رده‌های جهانی افتخار آفرینی کنند. روز اول شروع لیگ برتر بسیار خوب بود. سالن نورپردازی خوبی داشت و ما امیدوار هستیم لیگ شمشیر بازی ما همیشه اینقدر پویا باشد.

او در رابطه با نفرات اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ توکیو گفت: ایران هم از بخش تیمی و هم انفرادی سهمیه گرفته است.۴ نفر از ایران به رقابت‌های توکیو ۲۰۲۱ در رشته سابر اعزام خواهند شد. این تصمیم کادر فنی است که چه کسانی به توکیو اعزام شوند. من و بقیه دوستانم سرباز ایرانی هستیم و مهم این نیست که چه کسانی در المپیک حضور خواهند داشت، بلکه مهم حضور نام کشور ایران است.

عابدینی در رابطه با مکان تمرینات ملی پوشان اظهارکرد: ما هم اکنون در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کنیم، اما شاید رشته‌های دیگر شمشیربازی مشکل سالن تمرینی داشته باشند.

او در پایان تصریح کرد:امیدوار هستیم که کیفیت لیگ برتر شمشیر بازی همیشه مثل امروزباشد و شاهد اسپانسر‌های بیشتری در لیگ باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
قهرمان اسم سرباز رو خودت نزار چرا كه نماينده اي پيدا ميشه و با سیلی ميزنه
آخرین اخبار