داداش زاده:پرسپولیس نباید تیمی را دست کم بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس قهرمان ایران است و در سید یک قرار داشت پس طبیعی است در چنین گروهی بیفتد؛ و به نظر من استقلال و پرسپولیس باید همواره در سید یک یا دو قرار داشته باشند. پرسپولیس باید ابتدا حاشیه را از خود دور کند و در لیگ نتیجه بگیرد سپس به نتیجه گرفتن در آسیا فکر کند.

داداش زاده ادامه داد: پرسپولیس باید در فاز تدافعی و تهاجمی خود را تقویت کند.  اگر این اتفاق رخ دهد پرسپولیس هم در آسیا و هم درلیگ می‌تواند موفق شود.این تیم در خط دفاع ضعف دارد و با مصدومیت جلال حسینی و کنعانی جانشینی برای آن‌ها نداریم و در دیدار برابر آلمینیوم اراک هم پرسپولیس به این علت ضربه خورد. عملا این ضعف در آسیا هم می‌تواند برای پرسپولیس مشکل ساز باشد. باید تا قبل از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فکری برای خط دفاع و حمله این تیم بکنند تا این بار پرسپولیس مقتدرانه قهرمان آسیا شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس صعود این تیم از مرحله گروهی عنوان کرد: نمی توان با قطعیت گفت پرسپولیس به سادگی از مرحله گروهی صعود می‌کند. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و پرسپولیس نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد و به قول پروین اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در تمام دیدار‌ها پیروز شویم.

داداش زاده در انتها گفت: هواداران همیشه حمایت خود را نسبت به تیم حفظ کنند و از مدیریت باشگاه می‌خواهم اختلافات را کنار بگذارند و اگر به یحیی گل محمدی اعتماد دارند از او و کادر فنی مانند برانکو حمایت کنند وگرنه سرمربی را عوض کنند و بگذراندسرمربی دیگری در اولین فرصت هدایت تیم را بر عهده بگیرد تا حاشیه وارد تیم نشود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
ماشاا... به این هیکل ، مثل اینکه هیچ غمی ندارد مگر اینکه هی بخوره !!!!
آخرین اخبار