سرهنگ حسنوند خبر داد؛

توقیف محموله تجاری دارای بار تریاک در فشافویه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۲۶۷ کیلو تریاک در محموله بار تجاری و دستگیری ۳ قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اعلام داشت: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد، یکی از مجرمان حرفه‌ای مواد مخدر با همکاری ۲ تن از دوستانش قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از ۲ دستگاه کامیون تحت پوشش بار تجاری محموله را به شهر تهران انتقال دهد پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: با رصد‌های اطلاعاتی شبانه روزی، فعالیت متهم و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های وی مشخص شد، متهم اصلی پرونده همدستان خود را به استان‌های شرقی کشور اعزام کرده است و همدستان وی با تهیه مقادیری مواد مخدر و جاساز کردن محموله در بار تجاری در حال بازگشت به شهر تهران هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز داشت: با مشخص شدن روش کار متهمان و شناسایی محور حرکتی آنها، تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محور‌های جنوبی اعزام و در نهایت موفق شدند، روز گذشته ماموران اعزامی هر ۲ دستگاه کامیون را در منطقه "فشافویه" مشاهده کنند و دستور توقف خودرو‌ها صادر و در یک عملیات موفق پلیسی هر دو دستگاه کامیون متوقف و رانندگان آنان دستگر شدند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که متهم اصلی پرونده در منطقه "شهریار" منتظر همدستان خود برای تحویل محموله است، افزود: بلافاصله تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس در محل قرار متهمان حاضر و متهم اصلی پرونده را نیز دستگیر کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه از داخل خودرو‌های کامیون ۲۶۷ کیلو تریاک کشف شد، افزود: هر ۳ متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی به مقر پلیس انتقال یافتند.


بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۸۶۰ تن مواد مخدر در کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار