حلالی:تمام آسیا به پرسپولیس به چشم یک مدعی قهرمانی نگاه می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس در خصوص گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را عنوان کرد.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:گروه پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته راحت‌تر است، اما بعد از نتایج پرسپولیس در سال‌های اخیر توقعات از این تیم بالا رفته و تمام آسیا به پرسپولیس به چشم مدعی قهرمانی نگاه می‌کنند و این کار پرسپولیس را سخت می‌کند.

 آرامش و همدلی باید به پرسپولیس برگردد

حلالی ادامه داد: با اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد نمی‌توان موفق شد و باید آرامش و همدلی در تیم برگردد. در حال حاضر با شرایطی که پرسپولیس در آن قرار دارد ممکن است شرایط این تیم در آسیا سخت شود.

نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای صعود از مرحله گروهی اظهار داشت: پرسپولیس می‌تواند بدون مشکل خاصی از مرحله گروهی صعود کند، اما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و باید در نظر داشت هر چقدر به مراحل بالاتر صعود کنیم کار سخت‌تر می‌شود و برای موفقیت در این دیدار‌ها تیم باید تقویت شود.

پرسپولیس باید خود را تقویت کند

حلالی در خصوص نیاز پرسپولیس برای تقویت خود عنوان کرد: قطعا پرسپولیس باید خود را تقویت کند. این تیم در چند پست مانند دفاع وسط نیاز به جذب بازیکن دارد و در خط حمله با بازگشت آل کثیر مشکلات تهاجمی تیم حل می‌شود، اما باید برای حل مشکلات دفاعی تیم فکری کرد.

توقع هواداران پرسپولیس بالا رفته است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: توقع هواداران پرسپولیس در ۴ سال گذشته بالا رفته است و به نظر من باید کمی آرامش و صبوری را پیشه کنند. هر تیمی در برهه‌ای به مشکل بر می‌خورند و در چنین زمان‌هایی باید حامی تیم بود و به تیم کمک کرد. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که در این شرایط خاص پشت تیم بوده و حمایت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
البته لنگیا نباید ترشی بخورند. خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
مدعی؟!!، زرشک
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
زرشک
آخرین اخبار