فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

کمبود محیط بان به سایر محیط بان‌ها فشار می‌آورد

محبت خانی گفت: کمبود نیرو سبب فشار مضاعف به سایر نیروها و کاهش توان و عملکرد آنها خواهد شد و مجرمان به راحتی می توانند کارهای خود را انجام دهند.

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همه مناطق رسمی سازمان محیط زیست اهمیت و ویژگی‌های منحصر به فرد دارند چرا که هر کدام بر اساس پتانسیل‌های گیاهی و جانوری خاص انتخاب شده‌اند.

او در ادامه بیان کرد: در حال حاضر پارک‌های ملی و مناطق دارای گونه‌های در معرض خطر انقراض و مناطقی که به طریقی در مجاورت شهر‌ها و مراکز جمعیتی قرار گرفته‌اند بیشتر مورد تهدید هستند و حفاظت از آنها بسیار اهمیت دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به کمبود محیط بان در کشور بیان کرد: کمبود نیرو سبب وارد شدن فشار مضاعف بر سایر نیروها، کاهش توان و عدم پوشش حفاظتی کامل مناطق شده و در این شرایط متخلفان به راحتی عمل مجرمانه خود را انجام می‌دهند.

محبت خانی در ادامه افزود: کمبود نیرو موجب کنترل نشدن به موقع صنایع آلاینده، حفاظت ناقص منطقه و در نتیجه حذف ذخایر ژنتیکی کشور توسط افراد سودجو می‌شود.


بیشتر بخوانید:

۱۴۳ محیط‌بان در راستای حفاظت از محیط زیست کشور شهید شدند


انتهای پیام/

برچسب ها: محیط بان ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
این همه آزمون استخدامی که محیط زیست سالانه برگزار می کنه پس افرادی که قبول می شوند کجا هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
راه حلش این هست که از نیروها ی داوطلب یا نیروهای مازاد سایر ارگان ها استفاده بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
اگر حکومت دلش برای حفظ داشته هایمان بسوزد با چنگ و دندان از آن نگهداری خواهد کرد محیط بان کم داریم در زمان صلح میتوان از ارتش برای حفظ منابع طبیعی استفاده کرد در حفظ و بالا بردن توان فیزیکی و توان فیزیکی کارکنان موثر است
آخرین اخبار