معاون وزیرکار خبر داد؛

وارد مدار شدن شهرک دامپروری چگنی تا پایان امسال

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات لازم برای فعالیت مجدد شهرک دامپروری چگنی تا پایان امسال پرداخت می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حاتم شاه کرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات لازم برای فعالیت مجدد شهرک دامپروری چگنی تا پایان امسال پرداخت و این منطقه با ظرفیت کامل وارد مدار تولید می‌شود.

حاتم شاه کرمی در بازدید از شهرک دام شهرستان چگنی افزود: با پرداخت وام از محل منابع صندوق کار آفرینی امید، تا پایان سال منابع مالی مورد نیاز جهت افزایش و بهره‌برداری از ظرفیت کامل واحد‌های شهرک دام چگنی تامین خواهد شد.

او تصریح کرد: در حال حاضر شهرک دام شهرستان چگنی با ظرفیت ۳۰ درصد فعال است که امید می‌رود با حمایت صندوق کارآفرینی امید، تمامی واحد‌های آن را به طور کامل فعال شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ۳۵ درصد از واحد‌های شهرک دام مشکل سرمایه در گردش و ۱۶ واحد مشکل سرمایه ثابت دارند و در مجموع ۵۰ واحد در این شهرک با حمایت صندوق کارآفرینی امید احیا خواهند شد.

شاه کرمی اظهار داشت: شهرک دام از جهت خدمات فنی مشکلی ندارد و در موقعیت مکانی خوب و فاصله کم با شهرستان‌های خرم آباد و چگنی و کارخانه شیر دارد که برای ارائه خدمات و رساندن محصولات این شهرک به کارخانه‌های لبنی کمترین زمان ممکن طی خواهد شد.

به گفته نامدار صیادی معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی لرستان، شهرک دامپروری دارای ۴۰ واحد ۳۰ راسی، ۵۶ واحد ۲۰ راسی و ۶۰ واحد ۱۰ راسی است و در مجموع ظرفیت اسمی ۲ هزار و ۵۰۰ راس گاو شیری دارد.

در حال حاضر بیش از ۲ هزار راس آن فعال است و بعضی از این واحد‌ها به‌صورت نیمه فعال و تعدادی هم غیرفعال و نیازمند تسهیلات با اقساط بلند مدت هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار