افتتاحیه پروژه ۶ هزار نفری در خراسان رضوی

جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تا خرداد سال آینده پروژه ۶ هزار نفری خراسان رضوی با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: علیرغم این که ۹۸ درصد از فضا‌های ورزشی یا بخش‌های ورزشی قوچان صاحب آن است، ولی از طرفی هم بخش‌های فرا ملی نیاز‌های بیشتری را در کنار قوچان طلب می کند و برنامه ریزی‌های خوبیبرای بخش‌های مختلف قوچان در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: خوشبختانه در کنار این پروژه‌ها، مسائل ثمن‌ها مدنظر بوده است و مصوبات خوبی هم از شورای اسلامی در بخش ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد:  در سال ۹۲ حدود ۴۱ هزار املاک ورزشی یا واحد ورزشی درکل کشور داشته ایم که امروز خوشبختانه بیش از ۶۱ هزار واحد ورزشی در بخش‌های مختلف کشور توسط دستگاه‌های مختلف احداث شده است.

تقی زاده با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده که یکی از دستاورد‌های مهم در بخش‌های ورزشی است، بیان کرد: در کنار این بخش‌های روستایی ۴ هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی ایجاد شده است.
 
او تصریح کرد:کمسیون تلفیق در بحث بودجه اقدامات خوبی انجام داده است و از هفته آینده در صحن علنی مطرح خواهد شد که امیدواریم نمایندگان برای بودجه ورزش حتما نگاه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم پوشش خوبی از طریق این مصوبه داشته باشیم.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مراسم کلنگ زنی گود کشتی باچوخه قوچان تاکید کرد: برای این پروژه تقریبا ۸ میلیارد تومان اعتباری در نظر گرفته شده و در مساحت دو هزار متر مربع زمین و ۳۵۰ متر بنا از محل اعتبارات استانی در این بخش مجتمع در نظر گرفته شده است و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام// ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.