نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر در شهرستان آبادان

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از تشکیل ۱۵ کمیته اجرایی برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،طاهری معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر شهرستان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان می بایست تا یازدهم بهمن ماه جاری برنامه های خود را به صورت مکتوب به فرمانداری آبادان اعلام کنند.

او با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا افزود: درصدد هستیم که برنامه های گرامیداشت دهه مبارکه فجر بر اساس رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در برخی از مواقع به صورت نمادین و در فضای مجازی با شکوه هرچه بهتر برگزار شود.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان تصریح کرد:قرار است طبق هماهنگی با اداره آموزش و پرورش آبادان آئین به صدا در آمدن «زنگ انقلاب» در دبستان عاطفه واقع در فلکه شهید فرزاد طاهری انجام می شود.

او ضمن تاکید بر آذین بندی مناطق مختلف شهری و ادارات شهرستان، از رژه خودرویی و موتوری از محل فرودگاه آبادان به سمت گلزار شهدا در ساعت ورود حضرت امام به ایران، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در ساعت ۱۰ صبح ۱۶ بهمن ماه و اجرای برخی برنامه های فرهنگی، هنری و پژوهشی و ورزشی به صورت مجازی به عنوان برخی دیگر از برنامه های قابل اجرا در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان نام برد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از تشکیل ۱۵ کمیته اجرایی برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خبر داد و گفت:این کمیته ها شامل روابط عمومی ها (با محوریت روابط عمومی فرمانداری)، بانوان و خانواده (کمیسیون بانوان)، ایثار و شهادت (بنیاد شهید)، دانش آموزی و فرهنگیان (آموزش و پرورش)، کودک و نوجوان (کانون پرورش فکری)، قرآن و انجمن های مذهبی ( تبلیغات اسلامی)، مساجد(اوقاف)، ورزش و جوانان (اداره ورزش و جوانان)، روستایی و عشایری( جهاد کشاورزی)، کارگری و کارآفرینان( تعاون سازمان منطقه آزاد اروند)، اصناف و بازاریان(صمت)، حوزه و روحانیت (حوزه علمیه)، دانشگاهیان(دانشگاه آزاد اسلامی)، فرهنگی و هنری(ارشاد) و رسانه و فضای مجازی (با محوریت صدا و سیما) هستند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، زنگ انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.