توزیع گسترده روغن در سوپرمارکت‌های بهبهان  

روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان از توزیع گسترده روغن در سوپرمارکت‌ها از امروز در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید قنواتی روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان گفت: با توجه به تامین روغن مورد نیاز شهرستان و به منظور حذف صفوف و حفظ سلامت شهروندان با در نظر گرفتن ۵ عامل پخش در شهرستان، کلیه سوپرمارکت‌های دارای جواز کسب از امروز روغن مورد نیاز خود را از عاملان تهیه کرده تا در نقاط مختلف شهری و روستایی به صورت گسترده و با قیمت درج شده روی جلد توزیع کنند.

او بیان داشت: تهیه روغن از سوی ۱۵۰ واحد صنفی در این طرح تا ساعت ۱۰ صبح  برای توزیع در نقاط مختلف شهر و روستا انجام شد و از توزیع بین سوپرمارکت‌ها ادامه دارد.

قنواتی افزود: کلیه سوپرمارکت‌هایی که جواز کسب دارند می‌توانند با مراجعه به عاملان پخش (فضیلت، موسوی حسب، عقبایی، رجاء و ابدالی) نسبت به تهیه و توزیع روغن بین شهروندان با قیمت روی جلد اقدام کنند.

 روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت بهبهان ضمن اعلام بازرسی‌های مستمر کارشناسان این اداره در بازار و روند توزیع کالا‌های تنظیم بازار از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی شامل کم فروشی، گرانفروشی، فروش خارج شبکه، فروش اجباری، احتکار، درج نکردن قیمت و ... را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت گزارش دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.