ضرورت معرفی فرصت‌های شغلی به مردم

امام جمعه بافق گفت: معرفی فرصت‌های شغلی به مردم در زمینه های آموزش، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، شیلات و کشاورزی یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در دیدار تعدادی از اعضای شورای هماهنگی تعاون و رفاه شهرستان با امام جمعه بافق، روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و بانک توسعه تعاون، گزارشی از وضعیت شهرستان در رابطه با مسائل مرتبط به حوزه کاری خود از جمله امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، روابط کار، اشتغال، تعاونی‌ها و تسهیلات پرداختی بانک ها ارائه دادند.

در این دیدار حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه شهرستان از معادن به عنوان انفال یاد کرد و گفت: باید در توسعه اقتصادی از همه نعمت‌های خداوند متعال بهره برد و نباید اقتصاد شهر به صورت یک قطبی بیش از حد به معادن وابسته باشد.

او افزود: از این رو ضرورت معرفی فرصت‌های اشتغال در حوزه‌های دیگر به مردم بویژه با تشکیل و توسعه تعاونی‌ها در زمینه آموزش، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، شیلات و کشاورزی ضروری است.

امام جمعه بافق ترویج و توسعه فرهنگ صحیح کار را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: کار‌های بزرگی می‌تواند با مشارکت مردم به سرانجام رسد و شهرستان ظرفیت و پتانسیل لازم را دارد.

حجت الاسلام سعادت فر مهمترین اصل در پرداخت تسهیلات را اهلیت متقاضی عنوان کرد و بیان داشت: این مهم باید مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد.

او همچنین بر توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی کارگران و همچنین موضوعات مرتبط با نماز در سطح واحد‌های اقتصادی تاکید کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.