رتبه بندی و ارزیابی ادارات در اهواز با هدف توسعه ورزش‌های همگانی

رئیس هیات ورزش‌های همگانی اهواز گفت: عملکرد ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها در این کلانشهر در حوزه توسعه ورزش همگانی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار خواهد گرفت.

ابراهیم نریموسی رئیس هیات ورزش‌های همگانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی ادارات این کلانشهر در آینده ای نزدیک گفت: توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن آن بین کارمندان و خانواده‌ها آن‌ها با ارزیابی و رتبه بندی فعالیت‌ها و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود.

او با بیان اینکه بر این اساس ادارات و نهاد‌های دولتی کلانشهر اهواز در ۲۰ مولفه و معیار مربوط به توسعه ورزش همگانی مورد ارزیابی قرار گرفته اند، افزود: هر سال در دهه مبارک فجر نتایج این ارزیابی اعلام می‌شود و پس از اعلام نتیجه رتبه بندی بازخورد‌های لازم با ادارات با توجه رتبه اخذ شده اطلاع رسانی خواهد شد.

نریموسی اظهار داشت: طرح ارزیابی و رتبه بندی ادارات، کارمندان و خانواده‌های آن‌ها بخشی از برنامه جامع توسعه ورزش همگانی اهواز بوده که از سوی هیات ورزش‌های همگانی این کلانشهر تهیه شده و به زودی در سطح کلانشهر اهواز اجرا می‌شود.

ورزش همگانی مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی مستمر و غیر حرفه‌ای است که به منظور تامین سلامت جسمانی و نشاط روحی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.