چشم انتظاری ۲۵ زندانی به پایان رسید

۲۵ زندانی جرایم غیرعمد فردا در مازندران آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی استادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران گفت: ۲۵ زندانی نیازمند و جرایم غیرعمد فردا در قالب ویژه برنامه‌ای با حضور خیران آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده بر می‌گردند.

او توجه به اقشار و خانواده‌های نیازمند زندانیان را از مهمترین برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: طرح کمک‌های مومنانه تاکنون درهشت مرحله برنامه ریزی و اجرا شده و در این طرح، ۸ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی به ارزش بیش از سه میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

استادی ارائه ۹۷۰ مورد کمک‌های بهداشتی و پزشکی، اهدای ۲۶ مورد جهیزیه به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان به نوعروسانی که پدر یا مادرشان زندانی بودند را از دیگر برنامه‌های حمایتی این نهاد برشمرد و گفت: ساخت، مرمت و تجهیز خانه‌های مددجویان زندانی، دیگر طرح حمایتی اداره کل امور زندان‌های مازندران است که تاکنون ۱۰ مسکن مددجویان با اعتبار ۸۰ میلیون تومان مرمت شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران خواستار مشارکت و همراهی مردم برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرمالی شد و گفت: ۳۸ رشته مهارتی وفنی و حرفه‌ای به زندانیان آموزش داده می‌شود تا پس از آزادی، بتوانند کسب و کار راه اندازی کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار