طرح‌های حمایتی جدید بانک مسکن برای خانه دار شدن مردم

مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی گفت:از ۲۵ دی تا ۲۲ بهمن در قالب طرح ۸۲، پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده ممکن شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رنجبریان مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی  گفت:در این طرح سقف تسهیلات وام (از محل اوراق و بدون سپرده) در تبریز و شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت،به صورت انفرادی ۸۰ میلیون تومان و به صورت زوجین ۱۲۰ میلیون تومان است،که در سایر شهر‌های استان به ترتیب ۶۰ و ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

اوبا اشاره به اینکه حداکثر قدمت ساختمان برای پرداخت تسهیلات ۲۵ سال تعیین شده است گفت: ۵۰ درصد از سقف تسهیلات فوق بدون نیاز به اوراق تسهیلات مسکن خواهد بود ،که بازپرداخت تسهیلاتی که با اوراق پرداخت می‌شود ۱۷ و نیم درصد کارمزد و ۱۲ ساله و تسهیلاتی که بدون سپرده داده می‌شود ۱۸ درصد و پنج ساله است.

او طرح دیگر این بانک را طرح مهراندیش اعلام کرد و گفت:در این طرح در صورت واریز نقدی هر میزان از مطالبات غیر جاری تسهیلات پرداختی اعم از عقود مبادله ای، مشارکتی و قرض الحسنه، ۶ درصد خالص جرایم محاسبه شده، به نسبت واریزی بدهکاران مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

رنجبریان  مدت اجرای این طرح را هم تا ۲۰ اسفند اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.