مدیران وظیفه دارند برای انجام کار‌های مردم تسهیل‌گری کنند

استاندار کرمانشاه گفت : مدیران وظیفه دارند برای انجام کار‌های مردم تسهیل‌گری کنند، زیرا فلسفه وجودی مدیران تلاش برای حل مسایل مردم و زمینه‌سازی برای انجام بهتر امور است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از مدیران می‌خواهیم که برای انجام بهتر امور و مسایل مردم تسهیل گری و تلاش کنند که زمینه‌های بهتر برای ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود.

او گفت : فلسفه وجودی مدیران تلاش برای حل مشکلات و ایجاد بستر‌های لازم برای انجام بهتر امور مربوط به مردم است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در ملاقات‌های عمومی و دیدار‌هایی که با مردم دارم تلاش می‌کنم که با پیگیری مشکلات آنان حل شود لذا همه مدیران وظیفه دارند که با نهایت تلاش و جدیت نسبت به حل مشکلات و ایجاد بستر‌های لازم برای توسعه سرمایه گذاری و کارآفرینی در استان اقدام کنند.

بازوند با اشاره به مشکل طرح گلخانه پرورش گل شاخه بریده تولید کننده گل رز از مدیر بانک کشاورزی استان خواست که شخصاً نسبت به حل مشکل این طرح اقدام و گزارش کار انجام شده را به استاندار اعلام کند.

استاندار کرمانشاه در پروژه دیگر مطرح شده (طرح احداث مجتمع گردشگری در محور کریدور گردشگری بیستون به طاق بستان) از مدیریت جهاد کشاورزی استان خواست که هر چه سریعتر نسبت به حل مشکل زمین این مجتمع اقدام کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار