افتتاح و بهره‌برداری از ۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی در اسلام آبادغرب

فرماندار اسلام آبادغرب از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۵۹ میلیارد تومان در شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) بعنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و تمامی شهیدان سرزمین ایران عزیز، گفت : به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت وتلاش مسئولین دولت ۴۸ طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی و حمیل با اعتباری بالغ بر ۱۵۹ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

او گفت : طرح بازسازی و مقاوم سازی فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب جزو مهمترین این طرح‌ها است که به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود. فاز دوم بیمارستان ۱۲۶ تختخواب اسلام آبادغرب در ۶ طبقه و ۸ بخش با زیربنای ۱۰.۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان مقاوم سازی شده و طرح تجهیز این بیمارستان ۴۷ میلیارد تومان هزینه برای دولت خدمتگذار در بر داشته است که علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی درمان شهرستان، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۰۰ نفر دیگر از پرسنل ادارای، خدماتی و نیروی متخصص و کادر درمانی به دنبال خواهد داشت.

فرماندار شهرستان با اشاره به طرح‌های دهه مبارک فجر افزود: افتتاح ۳ واحد آموزشی در بخش حمیل و مرکزی، بهره برداری از پروژه فیبر نوری در دهستان حومه شمالی، گازرسانی به ۸ روستای اسلام آبادغرب و محور بیگرضایی (گیلانغرب)، افتتاح طرح‌های دامپروری، افتتاح طرح کارخانه الکترود درخشش باختر و افتتاح کارخانه تولید الکل طبی (جاویدان) در حسن آباد بخش مرکزی از اهم طرح‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین به بهره برداری می‌رسند.

او افزود: ۲۶۷ طرح اشتغالزایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، ۱۷۰ طرح بهزیستی و بنیاد برکت، افتتاح واحد‌های مسکونی شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال هستند که مورد بهره برداری قرار میگیرند.

حیدری ادامه داد: بهره برداری از ساختمان آتش نشانی، آسفالت و جدول گذاری شهری، اصلاح و بهینه شبکه ضعیف هوایی و اصلاح و مستحکم سازی شبکه فشار متوسط برق و طرح‌های عمران روستایی در ۱۰۹ روستای بخش حمیل و مرکزی در این ایام افتتاح می‌شوند.

فرماندار شهرستان گفت: دولت خدمات فراوان و شایان توجهی به مردم ارائه کرده و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام، در بحران کرونا در کنار مردم بوده و در این راستا ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در حمایت از مشاغل آسیب دیده تاکنون پرداخت شده است و این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

او افزود: به جهت همه گیری ویروس کرونا امسال شرایط برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت با ادوار گذشته است، اما درعین حال باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و سایر فعالیت‌های بدون تجمع اجتماعی می توان ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب را در ۲۲بهمن گرامی داشت.

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: یکی ازخصوصیات پاسخگویی مسئولین، ارائه گزارش عملکرد به مردم است و مدیران دستگاه‌ها باید با استفاده ازفرصت گرانبهای دهه انقلاب گزارشی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده درحوزه عمل خود اعم از خدمات، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دولت در طول قریب به هشت سال گذشته را بطورکامل و جامع به مردم ارائه نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.