جان باختن یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس

بخشدار سردشت دزفول از فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس یک معلم در روستای کنگرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عبدالهی شاه آبادی، بخشدار سردشت گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس محل استراحت یک معلم در بخش سردست دزفول جان باخت تا تعداد فوت شدگان این حادثه به ۲ تن برسند.
او افزود: نام دومین مصدوم فوت شده در این حادثه امین الیاسی با ۱۵ سال سن و میزان سوختگی بالای ۵۰ درصد است که ساعتی پیش در بیمارستان طالقانی اهواز درگذشت.

شاه آبادی با ابراز تاسف از این حادثه تلخ، بیان کرد: حال عمومی سایر مصدومان نیز نامساعد است و درخواست داریم تا مسیر‌های صعب العبور در سردشت دزفول اصلاح شوند، زیرا قطعا اگر مسیر‌های روستایی وضعیت بهتری داشتند روند امداد رسانی آسان‌تر انجام می‌پذیرفت و زود‌تر به مراکز درمانی انتقال می‌یافتند.

بخشدار سردشت اظهار داشت: گرچه امید‌هایی وجود دارد و به زودی در صورت تامین اعتبارات و توجه مسئولان مسیر‌های روستایی این بخش اصلاح می‌شوند. با پیگیری‌های صورت گرفته مدیرکل راهداری استان خوزستان برای تامین یک دستگاه بولدوزر اعلام آمادگی کرده و کارخانه فولاد روهینا برای در اختیار قرار دادن یک دستگاه گریدر به منظور اصلاح مسیر موافقت کرده است.

پیشتر یکی از معلم‌های حادثه دیده در کانکس حادثه دیده که بالای ۸۰ درصد سوختگی داشت با موافقت خانواده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شد.

روز دوشنبه ۶ بهمن ماه نیز یکی دیگر از افراد آسیب دیده در این حادثه با نام «نیما همتی چال گرد» با ۱۵ سال سن در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت.

مدیریت بحرانی خوزستان چند روز پیش اعلام کرد که بر اساس بررسی کارشناسان آتش نشانی و تایید فرمانداری دزفول این حادثه به دلیل برخورد صاعقه رخ نداده است.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: خوزستان ، کانکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.