آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ گردشگری بیستون

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ گردشگری بیستون به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اصغر رشنو معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت : به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر مجتمع بزرگ گردشگری بیستون در زمین ۸۸ هزار متر مربعی کلنگ زنی می‌شود.

او گفت : این مجتمع بزرگ تفریحی، ورزشی و اقامتی در مسیر اصلی کوریدور گردشگری بیستون - طاق بستان احداث می‌شود.

رشنو با اعلام اینکه برآورد اولیه حجم سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال است، افزود: در این مجتمع فضای ورزشی، رستوران و فست فود، شهربازی سرپوشیده، ۴۰ دستگاه سوئیت اقامتی و دهکده گردشگری راه‌اندازی می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه افزود: با توجه به قرار گرفتن زمین‌های مذکور در طرح کوریدور طاق بستان - بیستون که کاربری آن گردشگری لحاظ شده است، کل منطقه باید متناسب با فضا‌های گردشگری طراحی و اجرا شود.

او گفت: این طرح بسیاری از خلاء‌های زیرساختی در استان کرمانشاه و مجموعه بیستون را پر کرده و به عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ تفریحی‌اقامتی در مسیر اصلی ورودی مسافران به استان و نزدیک مجموعه جهانی بیستون فرصت بسیار مناسبی را برای جذب گردشگران فراهم می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار