آخرین وضعیت پروژه مجتمع تجاری فیروزه در کرمانشاه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مجتمع تجاری فیروزه در کرمانشاه گفت : این پروژه با مساحت ۷۰۰۰ مترمربع در خیابان مدرس واقع شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول حیدری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرمانشاه گفت : قرار بود پروژه مجتمع تجاری فیروزه به صورت هشت طبقه که پنج طبقه آن زیرزمین و سه طبقه روی زمین است، به مساحت تقریبی ۵۶ هزار مترمربع زیربنا با کاربری تجاری و پارکینگ طبقاتی ساخته شود.

او گفت : سه طبقه منفی سه، چهار و پنج برای پارکینگ با گنجایش ۵۲۲ واحد و مابقی طبقات به صورت ۳۳ واحد برای واحد‌های تجاری در نظرگرفته شده بود.

او با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه ۲۱/۵ درصد است افزود: عملیات پروژه در سال ۹۲ شروع شد، اما در سال ۹۴ به دلیل مشکلات بین سازمان بهسازی و نوسازی و شریک سرمایه‌گذار پروژه به وجود آمد، عملیات اجرایی پروژه متوقف شد.

حیدری افزود: با توجه به تصمیم‌ها مقرر شده این پروژه به مزایده گذاشته شود و مصوبه شورای شهر کرمانشاه مبنی بر فروش پروژه دریافت و تاکنون دو مرحله به مزایده گذاشته شده، اما متقاضی نداشته است.

او ادامه داد: مرحله سوم مزایده در دست اقدام است و متقاضیان می‌توانند در ۱۲ بهمن ماه جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه ستاد مراجعه کنند و ۱۰ روز برای شرکت در مزایده فروش فیروزه فرصت دارند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار