هدف دانشگاه علوم پزشکی اخذ مجوز رشته های دستیاری دندانپزشکی است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : وضعیت فعلی دانشکده دندانپزشکی مطلوب است و این نتیجه آرامش و فضای احترامی است که در دانشکده وجود دارد.

️به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشکده دندانپزشکی از جمله دانشکده های مهم و مورد توجه در دانشگاه علوم پزشکی است که اخذ مجوز رشته های دستیاری دندانپزشکی از جمله اهداف دانشگاه است.

او گفت : دانشکده به اساتید ، دانشجویان و کارکنان تعلق دارد و مسئولیت خطیر هر یک از این بزرگواران این است که اهداف دانشکده و دانشگاه را بر سلایق شخصی و فردی خود اولویت قرار دهند و اهداف کلی را ارتقا دهند چون آنچه که زمینه ساز پیشرفت و ایجاد خلاقیت در دانشجویان می شود فضای آرام گروه ها و دانشکده ها است.

خ️زایی افزود : رئیس سابق دانشکده دندانپزشکی با ایثار و از خود گذشتگی در طول ۳ سال با همه سختیها ماندند و با پختگی و عقلانیت از دانشکده رفتند ، ازتمام زحمات همکارم صمیمانه تشکر وقدردانی دارم .

او افزود : برای رئیس جدید دانشکده دندانپزشکی که همواره مثبت اندیش و صدیق است آرزوی موفقیت در سمت جدید را داریم.️

خزایی ادامه داد : آنچه که امروز از دانشکده دندانپزشکی انتظار می رود همدلی مجموعه برای دستیابی به پروژه تربیت دستیار در دانشکده است و امیدواریم که این مهم با جدیت دنبال شود.

علی پورمتعبد رئیس سابق دانشکده دندانپزشکی گفت : دانشکده دندانپزشکی پر از استعدادهای ناب و درخشان است که استعداد یابی باید همچنان مورد توجه قرار گیرد.

او گفت : دانشکده سه رکن اساسی دارد اول از همه دانشجویان ، چرا که هدف از وجود دانشکده ، تربیت دانشجویان موفق است که باید به آنها توجه ویژه شود و حقوقشان محترم شمرده شود ، دومین رکن اساتید و اعضای محترم هیئت علمی هستند ، استاد و دانشجو در یک سنگر علیه ناآگاهی تلاش می کنند و رکن سوم مدیریت و پشتیبانی است که سنگر استاد و دانشجو را تقویت می کند.

پورمعتمد افزود: آنچه که امروز بیش از هر موضوع دیگر در دانشکده دندانپزشکی مشهود است آرامشی است که نتیجه علت یابی در مورد مشکلات در طی این دوران است.

او افزود: با همت و تلاش همه عزیزان ، استفاده بهینه از فضای فیزیکی دانشکده فعلی با راه اندازی بخش فانتوم جدید ، راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی ، پیشرفت قابل توجه ساختمان دانشکده جدید ، خرید و دپو بیش از شصت دستگاه یونیت دندانپزشکی جهت راه اندازی در دانشکده جدید ،تشکیل هیئت رئیسه، هیئت بررسی صلاحیت علمی داوطلبان جذب و کمیته ارتقا اعضا هیئت علمی، افزایش چهار برابری اعضا هیئت علمی در مرتبه دانشیاری ، اخذ موافقت اولیه راه اندازی دوره تربیت دستیار تخصصی در رشته جراحی دهان ، فک و صورت برای مهر ماه ۱۴۰۰ و آمادگی جهت راه اندازی و اخذ نظر مساعد وزارت متبوع جهت راه اندازی دوره تربیت دستیار در رشته های ارتودنسی و بیماری های دهان، فک و صورت انجام شد.

فرزاد رضایی رئیس جدید دانشکده دندانپزشکی گفت: از اعتماد مجموعه مدیریتی دانشگاه به اینجانب سپاسگزارم و امیدوارم که با تلاش و همدلی بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم و در این راستا اساتید ارجمند ، کارکنان و دانشجویان مهمترین نقش را در رسیدن به اهداف دانشکده دارند.

او گفت: از مهمترین اهداف پیش رو جذب دستیار تخصصی در ۵ رشته ، تقویت زیرساختهای پژوهشی در دانشکده و همچنین راه اندازی دانشکده جدید است .

رضایی افزود: از اهداف مهم دیگر شروع به کار کلینیک ویژه در اسرع وقت است و با توجه به اینکه کمبودهای تامین مواد اولیه برطرف شده است این کلینیک آماده بهره برداری است و باید سریعا راه اندازی شود.

او افزود: همه ی ما باید تلاش کنیم مسئولیت پذیری اجتماعی را که مهمترین ویژگی دانشگاههای نسل چهارم است در وجود خود نهادینه کنیم و همه با هم در جهت پیشبرد اهداف دانشکده تلاش کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار