خدمات پزشکی قانونی در امیدیه ارتقا می‌یابد

فرماندار امیدیه گفت: خدمات پزشکی قانونی در این شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم با حمایت‌های اداره کل پزشکی قانونی خوزستان ارتقا می‌یابد.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشستی به منظور بررسی مشکلات و کاستی‌های پزشکی قانونی این شهرستان با حضور حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان برگزار شد.

او با بیان اینکه خدمات پزشکی قانونی امیدیه با حمایت‌های اداره کل مربوطه و کمک‌های شهرستانی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم ارتقا می‌یابد، افزود: از اداره کل پزشکی قانونی خواستاریم تا حد توان به مشکلات رسیدگی کند و شرایط و جمعیت این منطقه را در تخصیص امکانات مدنظر قرار دهد.

رفیعی با اشاره به اینکه ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان استیجاری است و بار مالی زیادی را تحمیل می‌کند، اظهار داشت: در دیدار و گفتگو با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دستور واگذاری ساختمان به اداره پزشکی قانونی امیدیه صادر شد.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه خدماتی که پزشکی قانونی ارائه می‌دهد با موضوع رضایتمندی عمومی ارتباط تنگاتنگ داشته و اگر کوچک‌ترین خللی در ارائه خدمات این ارگان به وجود آید، نارضایتی مردم به صورت آنی نمایان می‌شد، تصریح کرد: هدف از واگذاری ساختمان به اداره پزشکی قانونی کم کردن تشریفات اداری و حل مشکلات مردم بوده تا بتوانیم به یاری خداوند در سایر زمینه‌ها خدمات مطلوب تری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.