بازنگری طرح تفضیلی یاسوج در شورای عالی شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بازنگری طرح تفضیلی شهر یاسوج در نشست بعدی شورای عالی شهرسازی کشور مطرح و به رای گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از شهر‌های یاسوج و سی سخت گفت: خدمات ارزشمندی در زمینه بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی در شهر یاسوج ارائه شده و توسعه این مناطق ضروری است.

مهدی عبوری ایجاد سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه نشینی را از چالش‌های مدیریت شهر یاسوج دانست و افزود: بازسازی بافت‌های فرسوده در شهر‌های دوگنبدان و یاسوج از جمله اقدامات انجام شده در قالب اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری است.

خانم صادق مالجردی معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی هم چسبیدگی روستاها به شهر، حاشیه نشینی، ساخت و ساز‌های بی ضابطه و کاربری‌های غیر مجاز در یاسوج را نشانه بی توجهی به ضوابط و اصول شهرسازی عنوان کرد و گفت: اثرات عبور از ضوابط طرح تفضیلی در سیما و منظر این شهر توریستی نمایان است.
 
خانم صادق مالجردی چاره برون رفت از این وضعیت را اجرای دقیق ضوابط طرح تفصیلی شهر یاسوج دانست و افزود: طرح تفصیلی شهر یاسوج نیاز به بازنگری دارد که طرح آن برای تصویب در نشست آتی شورای عالی شهرسازی کشور مطرح و به رای گذاشته می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.