بازگشایی تالار‌های نمایش، خانه فرهنگ و نگارخانه بهبهان

تالار‌های نمایشی، نگارخانه و خانه فرهنگ بهبهان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پذیرای علاقه‌مندان فرهنگ و هنر خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بازگشایی تالار‌های نمایش، خانه فرهنگ و نگارخانه بهبهانمهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: با همکاری و مساعدت ستاد کرونا شهرستان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تالارها، نگارخانه و خانه فرهنگ بهبهان پس از حدود یک سال، میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان خواهد بود.

او بیان داشت: نمایش‌های "خواب‌هایی که باید دید" به کارگردانی مشترک یاسین پارسامنش و اشکان لدنی نمایش برگزیده جشنواره تئاتر استان خوزستان در مجتمع آفاق و همچنین نمایش "این سه زن" به کارگردانی خانم غزل بویری نمایش برگزیده مردمی جشنواره تئاتر استان خوزستان از اوایل اسفند ۹۹ در تماشاخانه چهارسو با رعایت کامل اصول بهداشتی اجرا ‌می‌شوند.

شجاعی در خصوص اجرای برنامه‌های جنگ شادی و کنسرت‌های موسیقی افزود: با توجه به مخاطب زیاد این نوع برنامه ها، اجرای این گونه برنامه‌ها منوط به صدور مجوز ستاد کرونا و دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان از جمله برنامه‌های ادبی آماده برگزاری در محل خانه فرهنگ بهبهان را برگزاری سلسله جلسات سعدی پژوهی، حافظ شناسی، شعر خوانی و نشست‌های پخش و بررسی فیلم‌های سینما در روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته اشاره کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی یهبهان تصریح کرد: نگارخانه میرزا شوقی نیز با تجهیز دستگاه تب سنج و ضدعفونی روزانه، پذیرای علاقمندان کتاب و کتابخوانی با ۵۰ درصد تخفیف است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.