راهپیمایی ۲۲بهمن بصورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا بصورت خودرویی و موتور سیکلت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ویژه دهه فجر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برای برگزاری راهپیمایی فراخوان عمومی زده نمی شود، اما باید چهره شهر با تبلیغات محیطی هنرمندانه سیمای مناسب و با تزیین نصب بنر و پرچم جلوه انقلابی داشته باشد.

او با بیان اینکه در ایام دهه فجر در هر شهرستان بصورت نمادین یک پروژه شاخص افتتاح می شود افزود: زنگ انقلاب در ۱۲ بهمن بصورت نمادین زده می شود و باید از ظرفیت شبکه شاد و شبکه های اجتماعی دستگاه های اجرایی در این ایام استفاده شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: دهه فجر امسال باید رنگ و بوی دیگری داشته باشد و فعالیت رسانه های جمعی به سمت و سوی انقلاب جهت تولید و ارایه مطالب و عملکردها معطوف شود.

بهنام جو با بیان اینکه دستگاه هایی که پروژه های بزرگی در طول سال انجام داده اند باید اطلاع رسانی کنند افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی بصورت هنرمندانه در رسانه ها اطلاع رسانی شود به عنوان مثال فاز اول پایاب سدخدا آفرین به زودی افتتاح می شود که بعد از انقلاب در نوع خود یک پروژه کم نظیر است.

او راهپیمایی امسال را بیشتر با محوریت توسعه سلامت بر شمرد و گفت: در شرایط کرونایی باید نهایت تلاش خود را برای رعایت دستورالعمل بهداشتی بکار گیریم و برنامه ها بصورت مجازی از صدا وسیما و شبکه های اجتماعی که در اختیار دستگاه های اجرایی است مورد توجه قرار گیرد.

بهنام جو ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که راهپیمایی۲۲ بهمن را بصورت مجازی  تجربه می کنیم باید برنامه ها مردمی، با محوریت سلامت مردم برگزار شود و بعضی برنامه ها بصورت نمادین و با کمترین شرکت کننده انجام می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.