اشتغال جوانان با بهره برداری از ۶ طرح در دهه فجر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ طرح کسب و کار‌های کوچک در کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ طرح کسب و کار‌های کوچک در کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر بهره برداری می‌شود که این طرح ها با ۴۱ میلیارد  ریال سرمایه گذاری انجام شده و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم می کند.

ارسلان حسن پور افزود: تولید ماشین های صنعتی، خط تولید دستمال کاغذی، بسته بندی میوه های خشک، پرورش شتر مرغ، اقامتگاه بومگردی و تولید زغال مصنوعی جزء طرح های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد است.

او بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۳۲ میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد به متقاضیان پرداخت شده که ۸۰ درصد از آن سرمایه گذاری برای تحقق اشتغال پایدار بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده امسال از سوی صندوق کارآفرینی به متقاضیان را هزار و ۴۰۰ فقره اعلام کرد.

او بیان کرد: تسهیلات بانکی اشتغال در زمینه های بومگردی، خط تولید مواد شوینده، تولید و فراوری محصولات کشاورزی، صنایع دستی و صنایع کوچک پرداخت شده است.

حسن پور افزود: هر فقره وام اشتغال صندوق کارآفرینی امید ۱۰۰ میلیون تا ۴۰ میلیارد ریال است. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.