امضای تفاهم‌نامه ساخت خانه برای مددجویان آذربایجان‌شرقی

تفاهم نامه سه جانبه ای بین بنیاد مسکن بهزیستی و کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به منظور ساخت مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، تفاهم نامه سه جانبه ای با محوریت شناسایی و ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ توانجوی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد با حضور  باباپور مدیرکل بنیاد مسکن، صحاف مدیرکل بهزیستی و  کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به امضا رسید.

باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان آذربایجان شرقی در روستا‌ها گفت: این بنیاد خدمات خود را در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مسکن محرومان، مسکن ایتام، مسکن خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو توانجو به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ارائه کرده است.

باباپور با اشاره به تعامل این اداره کل با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی افزود: پرداخت بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال وام روستایی با کارمزد پنج درصد در قالب برنامه جامع تامین مسکن اقشار کم درآمد، نمونه بارز تعامل مطلوب بین سه دستگاه حمایتی و خدماتی است.

او با بیان اینکه لازمه هرگونه برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های آتی نیازمند داشتن آمار و اطلاعات از جامعه هدف است، گفت: جمع بندی و تهیه آمار دقیق از جامعه هدف دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی و ارائه آن به بنیاد مسکن می‌تواند در برنامه‌های آتی و پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز موثر و کارساز باشد.

 صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات و خدمات بنیاد مسکن استان در حوزه‌های مختلف برای افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: با توجه به اینکه مسکن از مهمترین دغدغه‌های افراد تحت پوشش بهزیستی است، این اداره کل آماده همکاری همه جانبه با بنیاد مسکن برای تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی است.

 کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: خدمات بنیاد مسکن استان برکتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است که با تلاش مدیران بنیاد مسکن استان و شهرستان ها، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از این خدمات برخوردار هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار