آغاز بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در کشور

بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، عملیات اجرایی بزرگترین طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان کلید خورد.

در این مراسم بزرگترین طرح محرومیت زدایی در نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد در سراسر کشور افتتاح شد و رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان با مسئولان استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، هرمزگان و گلستان به طور مستقیم ارتباط برقرار کردند.

در این طرح بنیاد مستضعفان بر روی محرومیت زدایی در بخش‌های «فرهنگی، ورزشی و گردشگری»، «آبرسانی، راه و زیرساخت»، «کشاورزی و دامپروری»، «مسکن»، «آموزشی، بهداشت و درمان» و همچنین در حوزه «کمک معیشتی» متمرکز خواهد بود.

گفتنی است در این عملیات بیشترین هزینه محرومیت زدایی متعلق به استان سیستان و بلوچستان است و پس از آن، کرمان و خوزستان بیشترین سهم از اعتبارات این طرح را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در این طرح علاوه بر اقدامات محرومیت زدایی، بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵۱ میلیارد تومان به نوعروسان خانواده‌های محروم کشور اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار