اختصاص ۶۵۰میلیارد تومان اعتبار برای خط آهن بستان‌آباد - تبریز

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:امسال برای خط آهن بستان‌آباد - تبریز ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود اما تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان برای آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه بازدید از پروژه احداث خط آهن بستان‌آباد به تبریز در شهرک خاوران گفت: تلاش می‌کنیم پروژه احداث خط آهن بستان‌آباد به تبریز در شهرک خاوران تا قبل از پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

او گفت:سعی می‌کنیم که زیرسازی این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده تمام شود و روسازی و ایستگاه این خط آهن در خاوران نیز تا پایان اردیبهشت ماه آینده به اتمام می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای ایستگاه فعلی تبریز هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما اصرار ما این است که این خط آهن زیرسطحی باشد اجرای روسطحی این پروژه جلوی توسعه استان را می‌گیرد و به همین دلیل ما با اجرای روسطحی مخالفت کردیم.

او افزود: سعی می‌کنیم ایستگاه بین خاوران و ترمینال هم برای قطار تبریز - میانه و هم برای حمل و نقل درون‌شهری استفاده شود و این فاصله به عنوان ابتدای خط ۳ و انتهای خط ۲ مترو به صورت رینگ وصل و توسط ریل باس پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.