شکستگی پی در پی لوله‌های آب در اندیمشک

ترکیدگی پی در پی لوله‌های آب در کوچه و خیابان‌های اندیمشک علاوه بر آسیب به آسفالت، باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب که نیازمند توجه ویژه مسئولان مربوطه است.

کریم ملک خدایی سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تمام ظرفیت‌های ممکن برای کاهش شکستگی‌ خطوط لوله‌های آب به کار گرفته شده است، اما رفع مشکل فرسودگی خطوط توزیع آب این شهرستان نیازمند حمایت مسئولان استانی و وزارت نیرو است.

او افزود:طرح جهادی رفع شکستگی لوله‌های توزیع آب در شهر اندیمشک آغاز شده است، و اولویت در اجرای این طرح مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته است، تمام خدمات آبفا برای تامین رضایت شهروندان و اجرای خدمات این حوزه بسیج شده است.

ملک خدایی با بیان اینکه تاکنون مناطق شهر از جمله کوی شهدا، رسالت، قائم و بهارستان پاکسازی شده است، ادامه داد: این طرح با تلاش کارکنان بهره برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک و به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اینکه تا کنون و از ابتدای امسال بیش از ۴۵۸۸ دستور کار توسط کارکنان واحد بهره برداری آب وفاضلاب منطقه اندیمشک و در مناطق مختلف شهری به اجرا رسیده است، اظهار داشت: این خدمات شامل شکستگی لوله در خیابان، پیاده رو، نشت کنتور آب، رفع قطعی آب مشترک و دیگر خدمات این حوزه است.

او بیان کرد: از ابتدای مهر ماه امسال و تاکنون بیش از ۱۳۶۳ شکستگی لوله توزیع آب در مناطق مختلف شهری و با تلاش کارکنان واحد بهره برداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع شده است.

ملک خدایی با اشاره به پیگیری و حمایت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار از اجرای طرح‌های مختلف حوزه آبفا در مناطق مختلف شهری و روستایی، گفت: به زودی و با اجرای طرح‌های بزرگ و مختلف در حال اجرا ضمن تامین رضایت شهروندان گام‌های مهمی در زمینه خدمات رسانی به شهروندان برداشته می‌شود. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۲:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
کجای کوی بهارستان انجام شده