تبلیغات دروغی یک شرکت واردات و صادراتی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی مهاباد از کلاهبرداری مجرم سایبری با شگرد تبلیغات برای شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: درپی وصول چندین پرونده نیابتی از سایر استان‌های کشور، مبنی بر کلاهبرداری با شیوه تبلیغات شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر کارخانه داران و افراد متمکن، کاراگاهان  پلیس  آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده و در یک عملیات منسجم پلیسی فرد مورد نظر را دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ توحیدی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر اینکه با تبلیغات یک شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر کارخانه داران و افراد متمکن و خرید کالا‌هایی مانند مبلمان، میز، تلویزیون با چک‌های افراد بی بضاعت و فروش این اقلام در سایر شهرستان‌ها به زیر قیمت بازار به کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد کرده که در نهایت متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.