استاندار اصفهان؛

جلسات تنظیم بازار اصفهان با هدف رفاه بیشتر مردم هفتگی برگزار شود

استاندار اصفهان گفت: جلسات تنظیم بازار استان اصفهان با هدف رصد و تنظیم بازار شب عید و رفاه بیشتر مردم هفتگی برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان  اظهارداشت: ظرفیت همدلی و همزبانی در همه بخش‌ها در استان به ویژه ور بخش‌هایی، چون سازمان صمت و تعزیرات استان وجود دارد.

او ادامه داد: همه دستگاه‌های استان به واسطه مسئولیتی که دارند، در برابر مردم، خانواده شهدا و ایثارگران تا آخرین روز عمر مسوولیتی خود با قاطعیت تمام تلاش کنند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: شرایط کرونایی از یک‌سو و شرایط تحریمی و حضور فرد دیوانه‌ای، چون ترامپ ناامنی روحی و روانی ویژه‌ای در کشور بوجود آورده بود، ولی به یاری خدا این ناامنی با رفتن ترامپ و از سوی دیگر افول ابتلا و فوتی‌های کرونا این شرایط بد در حال از بین رفتن است.

او با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، ادامه داد: در این شرایط لازم است با دمیدن روح نشاط و امید به جامعه، شادی و انگیزه فعالیت و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.

رضایی خاطر نشان کرد: امروز همه دستگاه‌ها وظیفه دارند به نحو مطلوب شرایط نشاط و شادی آفرینی را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
او اضافه کرد: دستگاه‌های اقتصادی تلاش کنند مایحتاج مورد نیاز مردم و از جمله میوه شب عید تامین شود و به گونه‌ای برنامه ریزی شود که مبادا در شب عید قفسه‌ای خالی بماند و مردم از نظر معیشتی دچار مشکل شوند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم در خصوص اختلاف قیمت‌ها و گرانی‌ها اعتراض دارند و این مساله انتظار درست و بجایی است و وظیفه اصلی قانونی ما است که بازار را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که مبادا چنین مشکلاتی بوجود آید و اگر در انجام‌این وظیفه کوتاهی کنیم گناه و باید در دنیا و آخرت جوابگوی مردم باشیم.

او تصریح کرد: نظام اسلامی و دولت با حساسیت مسائل و مشکلات و رسیدگی به امور نیازمندان را دنبال می‌کنند و دولت هم در این زمینه با توجه به توان خود در حال تلاش است و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

جلسه تنظیم بازار استان اصفهان امروز با حضور دستگاه‌های مرتبط به ریاست عباس رضایی استاندار اصفهان و با حضور عباس تابش معاون وزیر صمت، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان‌و تولید کنندگان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.