مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان:

سایپا فوتبال کارگری بازی می‌کند/ در ۴ هفته اخیر اشتباهات داوری به ضرر ما بود

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری قبل از بای با سایپا، اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم و امیدوارم علی انصاریان بهبود پیدا کند. سایپا با سرمربی جوان و بازیکنان جوانی که در اختیار دارد، فوتبال کارگری را بازی می‌کند. این باشگاه بازیکنان را تولید می‌کند و بازیکنان مثل کارگر در خدمت تیم هستند.  

او افزود: فردا بازی فیزیکی و پُر برخوردی خواهد بود، زیرا سایپا می‌خواهد از فضا‌ها  به خوبی استفاده کند تا به هدف مد نظر خود برسد. ما با توجه به شکل بازی سایپا تمرین کرده ایم و از نظر ذهنی و بدنی آماده هستیم. امیدوارم مقابل سایپا شجاع بازی کنیم و  با کیفیتی که ارائه می‌دهیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم گل گهر درباره اینکه چرا گل گهر در ۴ هفته گذشته توفیقی در کسب پیروزی نداشته، گفت:  این موضوع دلایل مختلفی دارد. طی ۴ هفته اخیر اشتباهات داوری به ضرر ما بود. هفته گذشته یک گل سالم ما مردود اعلام شد و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در هفته قبل از آن هم، چنین اتفاقاتی رخ داد. با وقفه‌ای هم که سازمان لیگ در مسابقات ایجاد کرد،   تیم ما از دور بازی‌ها خارج شد.

او ادامه داد: در کنار این دلایل بیرونی، دلایل درونی هم وجود دارند که قلعه نویی آن‌ها را پیدا کرده است. در بازی‌های قبل شجاعت لازم را نداشتیم تا نتایج مناسبی را کسب کنیم. باید با رفتار‌های حرفه ای‌تر و شجاعت بیشتر در مسابقات آینده به پیروزی برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار