چند حادثه آتش سوزی با فداکاری آتش نشانان اهوازی بخیر گذشت؟

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته را ۵ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۵ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۳ و ۱۳ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی تابلوی تبلیغاتی بیلبورد در منطقه زیتون کارمندی فلکه سنگر به دست آتش نشانان مهار شد.

او افزود: اتصال برق دستگاه خشکن برنج کوبی در ساعت ۵ و ۴۹ دقیقه منجر به آتش سوزی در این مغازه واقع در سه راه خرمشهر شد و آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و همزمان با ایمن سازی با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی پژو ۲۰۶ حین حرکت در مسیر امانیه خیابان امام موسی صدر نبش خیابان عارف در ساعت ۱۰ و ۵۸ دقیقه اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی، ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی خودرو را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند، همچنین علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال در رله فن رادیاتور خودرو گزارش شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با اعلام حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در کوی سادات در ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه، ستاد فرماندهی سازمان ۳ دستگاه خودرو آتش نشانی را به محل حادثه اعزام کرد و آتش نشانان پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را که به علت اتصال برق رخ داده بود مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۸ و ۳۲ دقیقه در پارکینگ فروشگاه رفاه در منطقه نادری اشاره و بیان کرد: نشت مخزن گاز CNG خودرو سواری با تلاش آتش نشانان رفع و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.