صادقی: بازی با تیم‌های قلعه نویی همیشه دشوار است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی برابر گل‌گهر سخت است، اما ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تیم گل‌گهر در مورد درگذشت مهرداد میناوند گفت: به خانواده مرحوم میناوند و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. امیدوارم انصاریان به زودی خوب شود و این بیماری از تمام دنیا برود.

او در مورد دیدار با تیم امیر قلعه نویی گفت: بازی برابر گل گهر سخت است. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. بازی برابر تیم‌های قلعه نویی همیشه دشوار است.

صادقی ادامه داد: خوشبختانه در ۲ هفته گذشته توانستیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم روند فنی خوب را در پیش بگیریم و در زمین خودمان از حریف نتیجه بگیریم.

صادقی افزود: از بازیکنانم خواستم بازی برابر استقلال را فراموش و به دیدار بعدی فکر کنند. به هر حال برد برابر تیم‌های بزرگ به جوانان ما انگیزه می‌دهد. سعی کردیم نتیجه برابر استقلال را فراموش کنیم و به بازی با گل گهر فکر کنیم سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سعی بر این داریم همه بازیکنان در اختیار تیم باشند و تا لحظه آخر برای تیم تلاش کنند. تیمی سخت کوش هستیم و تا لحظه آخر به دنبال کسب امتیاز هستیم.

او درباره اینکه تیم گل گهر ۴ هفته متوالی به برد نرسیده گفت:کیفیت فنی گل گهر مشخص است و اینکه نتوانستند ۴ هفته ببرند نباید ما را گول بزند، چون به هر حال حریف به دنبال این است تا از این شرایط خارج شود. همان طور که قلعه نویی اعلام کرد، عدالت برقرار باشد و هر تیمی که از لحاظ فنی برتر بود برنده بازی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار