خیران با آجر به آجر مدرسه می‌سازند/ دانش آموزان روستای عین و شیبان صاحب مدرسه شدند

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۲ دبستان ۶ کلاسه خیرساز در روستای عین شوش و شهر شیبان افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: دبستان ۶ کلاسه پسرانه زنده یاد سید حسین شریعتی در روستای عین شهرستان شوش که با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال احداث شده است، امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه اعتبار مشارکتی این اداره کل از ۴۰ میلیارد تومان طی پارسال به حدود ۱۵۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصدی طی امسال ارتقاء پیدا کرده است، افزود با این اعتبارات می‌توانیم پروژه‌های خیرساز را تکمیل و افتتاح کنیم.

قربانی اظهار کرد: امیدواریم که طی امسال بتوانیم حدود یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان را تحویل دهیم که البته حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات موردنیاز آن‌ها را خیران تامین کرده اند، البته جایی که مدرسه خیرساز وجود دارد، قطعا با مشارکت خوب دولت است که خیران به این سمت هدایت می‌شوند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در ادامه به بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه بانو شهرت گلابی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: این مدرسه با مساحت یک هزار و ۷۵۰ متر مربع و زیربنای ۷۹۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش سید احمد شریعتی در شهرستان باوی شهر شیبان افتتاح شد و در اختیار دانش آموزان و آینده سازان ساکن این شهر قرار گرفت.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد این مشارکت خیرخواهانه‌ای که بین دولت و مردم شکل گرفته باعث ثمرات و برکات برای استان خوزستان باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.